Tolong Click Ye... :)

Jumaat, 17 Jun 2011

BHPetrol Infiniti Fever Frenzy II- Guru pemenang kedua Inspira



Terkejut namun gembira.Itulah yang dirasai oleh seorang guru dari Ampang,Kuala Lumpur yang juga pengguna BHPetrol,Joyce Wu Kam Yin,31 tahun apabila beliau diumumkan sebagai pemenang kedua Proton Inspira 2.0 CVT dalam peraduan BHPetrol Infiniti Fever Frenzy II.

Puan Wu adalah pengguna setia BHPetrol Infiniti Advanced 2X 95 dan beliau menyertainya sebaik sahaja peraduan ini bermula.Beliau menghantar lima borang penyertaan untuk menyertainya.

'Saya telah menggunakan BHPetrol Infiniti Advanced 2X 95 sejak tahun lalu.Apabila saya mengetahui tentang pertandingan ini,saya cuba merebut peluang yang ada ini.Bukan hanya saya dapat merasai kehebatan petrol ini,bahkan saya dapat membawa pulang Proton Inspira.Dengan harga minyak yang semakin meningkat,keutamaan saya adalah penjimatan petrol.Petrol Infiniti memberikan saya perjalanan yang selesa dan memberi lebih penjimatan kepada saya dan keluarga.'

'Saya gembira kerana memenangi Inspira baru ini.Sekarang ini,saya memandu kereta Proton Wira.Walau bagaimanapun saya tetap akan menggunakan petrol Infiniti sampai bila-bila.Setelah saya merasai kehebatan petrol Infiniti,saya tidak mungkin akan beralih kepada yang lain,'kata Puan Wu.

Puan Wu bukan sahaja memenangi Proton Inspira, malahan memenangi wang tunai RM1,000.Peraduan yang akan berakhir 31 Julai ini,serta dengan berbelanja sekurang-kurangnya RM30,anda layak mendapat satu penyertaan dan berpeluang memenangi 2 lagi Inspira 2.0 CVT. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan