Tolong Click Ye... :)

Isnin, 20 Jun 2011

Nasim kembangkan sayap ke Sabah



Pengedar Peugeot,Nasim Sdn Bhd telah melantik syarikat Angkatan Hebat Motor yang berpangkalan di Kota Kinabalu sebagai pengedar tunggal Peugeot di Sabah.Sebelum ini Peugeot Blue Box telah dirasmikan di Melaka sebagai salah satu program pengembangan operasi ke seluruh Malaysia oleh Nasim.

Angkatan Hebat Motor yang merupakan unit Angkatan Hebat,yang menyediakan khidmat servis kenderaan kepada kerajaan negeri Sabah serta merupakan pengedar kepada jenama kenderaan penumpang dan komersial.

Nasim juga merasmikan bilik pameran Peugeot pertama Sabah di 1Borneo Hypermall Kota Kinabalu,dan pengedar 2S dan penyedia servis lepas jualan di Kolombong,Kota Kinabalu penghujung Julai.

Angkatan Hebat Motor akan menggerakkan roadshow 2 hari di Kota Kinabalu pada hari minggu ini,dan kemudian di Tawau (24-25 Jun),Lahad Datu (28-29 Jun),dan Sandakan (1-2 Julai).Model-model Peugeot yang akan dipamerkan di roadshow tersebut terdiri daripada model 207,308 Turbo,3008 dan yang terbaru coupe RCZ.

Untuk tahun ini,Nasim menyasarkan akan menjual 200 unit di Sabah dan akan menetapkan target pencapaian  2-3% pasaran kenderaan penumpang di negeri itu selama tiga tahun.

Selain cawangan di Melaka dan Kota Kinabalu,Nasim juga merancang untuk membuka beberapa lagi cawangan di Balakong,Seremban,Kota Bahru,Sungai Petani,Kuantan dan Kepong.Sekarang,Nasim mempunyai 26 cawangan di seluruh negara dan akan mewakili setiap pasaran besar di negara ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan