Tolong Click Ye... :)

Selasa, 14 Jun 2011

KTM X-Bow kini di Malaysia-Clubsport dan Street



Model KTM X-Bow,yang diperiksa di JPJ Putrajaya bulan lepas,telah melakukan kemunculannya yang pertama di negara ini-pengedar KTM di Malaysia iaitu MotoNation baru-baru ini telah mempertontonkan kereta sport langit terbuka 2 tempat duduk itu di Karnival AutoCity Juru,Pulau Pinang.

Model X-Bow (Crossbow) akan didatangkan di Malaysia dalam dua varian-Clubsport dan Street,serta anda juga dapat menghiasi model KTM yang anda beli sama seperti di gambar atas.

Enjin Audi 2.0 TFSi yang digunakan model ini menghasilkan tork 240hp pada 5,500 rpm,dan 310Nm dari 2,000 hinggan 5,500 rpm,serta bertransmisi manual 6 kelajuan,dan kedua varian adalah fiber karbon,dengan kotak gegaran,serta corong udara aluminium yang membolehkan pemanduan ala perlumbaan yang selesa.

Juga terdapat pada kedua varian,sistem suspensi sport,penstabil depan/belakang boleh laras,pedal individu boleh laras,dan roda stering pelbagai fungsi boleh laras.

Varian Street mempunyai sistem penghidup enjin tanpa kunci,rim sport bercat,dan sistem keselamatan 4-bintang,manakala Clubsport pula mempunyai pakej PowerParts yang mengandungi perlindungan dari terjatuh dari sisi kereta (kerana model ini tidak berpintu sisi dan bertingkap),bar keluli,kusyen kerusi ala Racing,cangkuk penunda,dan suis berhenti kecemasan,alat pemadam api dan sistem keselamatan 6-bintang.

Model ini sebenarnya masih belum dilancar secara rasmi,namun KTM Malaysia telah membuka tempahan bagi model terbaru itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan