Tolong Click Ye... :)

Selasa, 21 Jun 2011

Nissan Grand Livina wajah baru dengan kit Impul


Kurang dari dua minggu selepas pelancaran wajah baru Nissan Grand Livina,satu lagi varian terbaharunya diperkenalkan-Grand Livina Tuned By Impul.Model tersebut menjadi model terbaru hari ini,apabila ia dilancar di Litar Antarabangsa Sepang,semasa Super GT International Series 2011.

Kakitangan Impul telah menghiasi Grand Livina dengan aerokit reka bentuk baru,dengan gril radiator depan yang dipasang dengan logo baru Impul.Model ini mempunyai sistem suspensi janaan Impul dengan penyerap hentakan yang dipertingkatkan dan spring tayar yang direndahkan sebanyak 25mm.

Selain itu,ada ekzos berkualiti tinggi tahan karat serta corong ekzos yang mempunyai logo Impul.Selain itu,ia juga mempunyai rim aloi Impul Aura SX-10 17-inci,dimana ia 20-30% lebih ringan berbanding aloi biasa Grand Livina.

Untuk mendapatkan model talaan Impul Grand Livina ini,anda perlulah menambah RM10,700 lagi dari varian standardnya.Harga atas jalannya (termasuk insurans,cukai jalan,yuran pendaftaran dan tuntutan pemilik) ialah RM97,500 untuk 1.6 (M) Comfort,RM100,500 untuk 1.6 (A) Comfort serta RM109,500 untuk 1.8 (A) Comfort. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan